Aby:
Dla wszystkich, którzy potrzebują inspiracji, wsparcia, motywacji do realizacji celu lub celów, które sami sobie wyznaczyli lub zostały im wyznaczone.
W trakcie sesji coachingowych bazujemy na wartościach Klienta oraz wykorzystaniu jego potencjału (predyspozycji, wiedzy, umiejętności i doświadczenia). Coach nie odnosi się do przeszłości, interesuje go teraźniejszość i przyszłość. Klient wyznacza cel, wybiera strategię działania i ją realizuje. Dlatego od początku do końca to on odpowiada za efekty osiągnięte w procesie coachingu.
Jest skierowany do menedżerów, liderów i kadry zarządzającej firmami z sektora MŚP, którym zależy na:
Jest skierowany dla osób, które:
Dla wszystkich, którzy nastawieni są na poprawę jakości życia. Chcą skoncentrować się na osiągnięciu celów osobistych dotyczących m.in.: planów życiowych, relacji w związku, poprawie kondycji fizycznej i stanu zdrowia itd.
Dla konkretnych zespołów pracowniczych lub projektowych. Jego celem jest wspieranie, rozwijanie i kształtowanie pracy w zespole, aby stała się efektywniejszą i przynosiła ponadprzeciętne rezultaty.
Omówienie oferty coachingowej (metod, standardów i zasad towarzyszących pracy coacha) oraz roli w procesie coacha i klienta. W sytuacjach, gdy coaching finansuje firma również roli Sponsora.
Ustalenie treści i zawarcie kontraktu.
Ilość sesji coachingowych zależy od Klienta i celu, który zamierza zrealizować. Sesja trwa średnio od 60-90 minut i odbywa się co 2-3 tygodnie.
Podsumowanie procesu coachingowego przez Klienta.
Realizowane przez nas sesje coachingowe są zgodne z przyjętymi i uznawanymi na świecie standardami dotyczącymi pracy coachów zarówno w kwestii etyki, jak i stosowanych metod.